Meie lood

Tööle kaasa! 28. veebruar Kabala Lasteaed-Põhikool


16. veebruaril külastasid Kabala Lasteaia-Põhikooli 1. – 6. klassi õpilased „Tööle kaasa“ algatuse raames oma vanemate, aga ka sugulaste ja sõprade vanemate töökohtasid. Päev oli elamusterohke. Lapsed said täpsemalt teada, milles seisnevad nende vanemate tööülesanded.

Kindlasti sai selgemaks, et erinevad tööd on vajalikud ja et iga töö tegija on tähtis.

Tutvuti järgmiste töödega: patrulltalituse juht, logistik, keevitaja, ostujuht, automehhaanik, klienditeenindaja, kokk, talupidaja, ehitaja, lasteaia õpetaja, nraamatukogutöötaja, riigikogutöötaja, tootmistööline ja juhataja asetäitja.

Õpilased said kaasa töölehe, kuhu tuli kirja panna oma emotsioonid, mis õppepäeval tekkisid ja põhjendada, miks vaadeldav töö on tähtis. Nooremad joonistasid oma päevast pildi. Vanemad õpilased pidid töölehte täites mõtlema, millised oskused on konkreetse töö tegemiseks vajalikud, mida peab juurde õppima ja millistes koolides on see võimalik. Oma kogemusi jagati klassijuhatajatundides.

Mõned väljavõtted õpilaste töölehtedelt:

„Kuulasime, kuidas isal telefon kogu aeg helises ja ta töömeeste tööd korraldas. See oli äge kui käisime põllul rulle lugemas ja autoga kinni jäime. Loopisime põllult ära oksi ja vaatasime, kuidas mullikate söötmist tehakse“

„Mulle väga meeldis kaupa välja panna. Nüüd tean kui palju peavad töölised töötama.“

„Mulle meeldis selle töö juures, et saab kõike teha, näiteks autoga sõita, inimestega suhelda ja trenni teha.“

„Ehitamise juures on huvitav see, et võib vanu asju leida.“

„Minu isa töö on väga tähtis, sest ta ehitab maju ja muidu poleks inimestel kodusid.“

„Mulle meeldis rauda lihvida.“

 

Salle Nurmeta

 

16. veebruaril külastasid Kabala Lasteaia-Põhikooli 1. – 6. klassi õpilased „Tööle kaasa“ algatuse raames oma vanemate, aga ka sugulaste ja sõprade vanemate töökohtasid. Päev oli elamusterohke. Lapsed said täpsemalt teada, milles seisnevad nende vanemate tööülesanded.

Kindlasti sai selgemaks, et erinevad tööd on vajalikud ja et iga töö tegija on tähtis.

Tutvuti järgmiste töödega: patrulltalituse juht, logistik, keevitaja, ostujuht, automehhaanik, klienditeenindaja, kokk, talupidaja, ehitaja, lasteaia õpetaja, nraamatukogutöötaja, riigikogutöötaja, tootmistööline ja juhataja asetäitja.

Õpilased said kaasa töölehe, kuhu tuli kirja panna oma emotsioonid, mis õppepäeval tekkisid ja põhjendada, miks vaadeldav töö on tähtis. Nooremad joonistasid oma päevast pildi. Vanemad õpilased pidid töölehte täites mõtlema, millised oskused on konkreetse töö tegemiseks vajalikud, mida peab juurde õppima ja millistes koolides on see võimalik. Oma kogemusi jagati klassijuhatajatundides.

Mõned väljavõtted õpilaste töölehtedelt:

„Kuulasime, kuidas isal telefon kogu aeg helises ja ta töömeeste tööd korraldas. See oli äge kui käisime põllul rulle lugemas ja autoga kinni jäime. Loopisime põllult ära oksi ja vaatasime, kuidas mullikate söötmist tehakse“

„Mulle väga meeldis kaupa välja panna. Nüüd tean kui palju peavad töölised töötama.“

„Mulle meeldis selle töö juures, et saab kõike teha, näiteks autoga sõita, inimestega suhelda ja trenni teha.“

„Ehitamise juures on huvitav see, et võib vanu asju leida.“

„Minu isa töö on väga tähtis, sest ta ehitab maju ja muidu poleks inimestel kodusid.“

„Mulle meeldis rauda lihvida.“

 

Salle Nurmeta